二十四節氣-六【穀雨】

二十四節氣-六【穀雨】

Apr 17, 2020 由老行家發布0條評論

是春季的最後一個節氣,穀雨到來,暮春到了,萬物生長漸旺,天氣也漸熱,時節雨水較多?️?️,要防濕邪侵入人體,出現肩頸痛、關節疼痛等病症。

另外此時肝臟氣伏,心氣逐漸旺盛,正是身體補益的大好時機,應當食用一些去除濕氣同時益肝補腎的食物

 

性溫,入肝、腎經,有強壯筋骨、祛風濕的功效,輔助治療慢性腰腿痛、關節酸痛等症。

可配搭成海龍巴戟杜仲燉鹿筋湯,海龍、巴戟、杜仲能補腎陽、強筋骨外,還有益精血。

能健脾益胃、除濕、降低血脂,適合青春痘、風濕痛、皮膚濕疹患者,薏仁生用時偏於滲濕利水,清熱排膿 ;炒用則補脾止瀉,利濕的作用增強。

《本草綱目》中有「健脾補益、滋精固腎、治諸百病,療五勞七傷」之說。 益氣養陰、補脾肺腎、固精止帶的效用。

發表評論

請注意,評論必須經過批准才能發布

推薦文章

3步簡單浸發花膠
18 March
所有文章

3步簡單浸發花膠

想養顏養生,買咗花膠又唔知點浸?! 用「先蒸後浸」的方法就可以保留花膠內更多膠質 ! 而且方法輕鬆簡單: 1️⃣將花膠隔水蒸20-30分鐘 (需視乎花膠厚...
冰酒鮑魚忌廉意粉
04 May
所有文章

冰酒鮑魚忌廉意粉

今次我哋會同大家整嘅係冰酒鮑魚忌廉意粉🤩帶有醇香嘅酒味🍸味道非常有層次感,一啲都唔漏,濃濃嘅酒香配上鮑魚嘅鮮味,成個忌廉意粉嘅味道非常refreshing...
血燕紅棗雪耳糖水
19 January
所有文章

血燕紅棗雪耳糖水

最近天氣真的很冷不想手腳冰冷、面色蒼白? 這次推薦大家煮的這款血燕紅棗雪耳糖水,可以溫和幫我們補血氣,在這乾燥的天氣滋潤身心,加上即食濃縮血燕,吃完包你紅...
燕窩焙茶焦糖布甸
11 January
所有文章

燕窩焙茶焦糖布甸

唔知有無人都一樣,去日本旅行嘅時候每晚都要去便利店買焦糖布甸返酒店食㗎呢?而家無得去旅行住,我哋一於喺屋企自己整啦! 如果你平時食焦糖布甸都覺得會有少少膩...